Zehber Esma4242 🤣😘😍biz de 3 ayi bitirdik 4 e girdik isten güçten çocuktan fırsat kalmiyor ki telefona bakayim daha yeni gordum cnm
Esma4242 Zehber Ahahaha doğrudur valla aynı sorun bizde de var 😂 ya şey dicem bu hafta doktorum bana papatya çayı ver az öyle kimyon falan verme dedi kafam karıştı Burda bazı arkadaşlara da kimyonlu çay tarifi vermiş kendi doktorları bi şey olur mu sence
Zehber Esma4242 ben doktoruma danıştım cnm sorun degil dedi verebilirsin dedi bizim doktorumuz cok şeker hatta doktorumuz kendi bebeğine bile denemis dusun yani
Aliayaz Merfeee Merfeee Evet bizde biogaia kulanıyoduk bugüne kadar ama faydasını pek göremedik aşırı aglıyodu kuzum gazdan dünden beri zinco ya geçtik hemen fark edildi şuan daha iyi 😊😊
Merfeee Aliayaz zinco amma faydalı 😉😉😉 hiç durmadan pat pat bırakıyor bizimki..ama ben 3 günde bir veriyorum.. içindeki şeker yüksekmis
Eymennnnnn Zehber Mervesare bende aynı dertten muzdariptim ama şükür kurtulduk kimyon dene mükkemel birşey en iy gaz damlalarınfan daha başarılı vede doğal tavsiyemdirr