Deriko bizde geçen pazartesi sünnet ettirdik oğlumu 5 ay 8 günlüktü. Şuan 1 hafta oldu ve hiç sıkıntı yaşamadık şükür. Dikişleri de döküldü iyileşti sayılır ama çok iyi durumda. İyi ki yaptırmışım. Ama şöyle bir durum var doktoru iyi seçmeniz gerek. Doktordan doktora acı fark ediyor.