Biz 9 ay 13 günlüğüz en son doktor kontrolünde doktorumuz pipi ucu çok dar sünnet ettirin dedi. Hem pandemi hem de bebeğim hareketli ne olacak bilmiyorum zaten yanına almazlarsa kabul etmem açıkcası aşırı korkar. Düşündükçe göğsüme bir şeyler oturuyor ya nasıl olacak sonrasında sıkıntı çıkar mı diye.. bende öğretmenim ailemin yanındayım şimdi görev yerimde burda olduğu kadar hastane ve doktor seçeneğim yok o yüzden bebiş daha da büyümeden yapılsın istiyorum ama işte kafamda deli sorular