Mom19 Deletedmom60 3 defa sezaryen oldum kan tahlilleri hep doguma gittiğim gün alındı 12 den sonra bisiy yeme demisti doktor ama kan için mi ameliyat için mi bilmiyorum ☺️
Dildeniz Deletedmom60 fark etmez yiyin ya en fazla 5 saat açlık yeterki olur tahlil için zaten vereceğiniz kan sadece hemogram sanırım başka şeylere de bakacak diye aç gel demiştir siz yiyin tatlı birşey tüketmeyin yeter
AYaseminA54 Deletedmom60 bildiğim kadarıyla tok olursanız zararlı oluyor görümcem 1 bardak süt içmesine rağmen doktoru kızmıştı
_Yenianne_ Ben normal die gittim zorunlu sezeryan oldum sabah verdim hastaneye girerken aç tok DİE birşeyde sormadılar bana
Dogavesultan Deletedmom60 anestezi in kan aldıklarında sabah 8 de kahvaltı yapmıştım saat 11 -12 civarı kan aldılar acil sezeryandı benimkisi 8 saat açlık yeterli oluyor bildiğim kadarıyl yani 12de yerseniz 8 de kan verebilirsiniz
Neslihannn_ Deletedmom60 yok o testle ilgili bi durum, bu kanlar için gerekli durumlarda 3 4 saatlik açlık da yetebiliyor, sizin durumunuzda çok daha uzun bi açlık olacak, o yüzden bi sıkıntı olmaz 😊
Ayazma86 Merhaba ben 2 gün önce spinal sezaryan oldum. Doktorum bana 6 saatlik açlıkla gel dedi hatta su bile içme dedi. Çok rahat girip çıktım Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun inşallah 🙏
Kdryns15 Deletedmom60 acil sezaryene alındım doktor açlık sormadı bile kan tahlillerimede ameliyathanede baktı doktor bi sorun olacağını zannetmiyorum şimdiden hayırlı doğumlar 🤗
papatya-annesi Deletedmom60 ben sabah kahvaltı yaptım öğleden sonra 1.30 da sezeryanla doğum yaptım 🤔 ama benimki anı oldu normal. Doğum beklerken 41+4 de
Ceylanaselhira Deletedmom60 normal.dogum diye bekleyip.fakat sezeryan doğum yaptm benide gece 11 buçuk gibi başladılar ac bırakmaya taki sabah saat 8 buçuğa kadar sonra da 11.43 de doğum oldu öğlen 2_3 gibi biseyler yedirdiler
busraozturk_11 Deletedmom60 valla canım benim doğumum normal beklendiği için hastanede 6 da kahvaltı verdiler yedim bir güzel 11 de kontrol edildiğinde sezeryan dediler 9 da da su içmiştim hemde bir şişe 🤦♀️ 2 de sezeryana aldılar yani 8 saatlik açlık yeterli dediler ama bilemicem
GknL Benim öğlen sezaryen doğumum olacaktı doktor 9-10 gibi gel demişti sadece sabah 5-6 gibi hafif bi kahvaltı yapabilirsin dedi bende yaptım 6 gibi hastanede 11 gibi kan aldılar 12.30 gibi ameliyathaneye girdim