kızlar 7 gün sonra bebeğimi sezaryen doğumla kucağıma alacağım inşallah 🙏🏻 yarın doktorum çağırdı anestezi için tahlil felan yapılacak dedi aç felan gel dedi eşimden gelirken hamburger istedim unutup 12 gibi gelir yesem bi sıkıntı olur mu sabah 9 gibi veririm kanı muhtemelen kaç saat açlık gerekiyor hastane uzakta biraz