Ssd yetişkinler de kendinden pay biçmeli aslında. Sert yatak her zaman omurga sağlığı ve şekli için en iyisidir. İnsanı dinlendirir. Bebeklerimiz de bu şekilde. Benim kızım yumuşak yerde yatamaz, hemen uyanır, eciş büçüş olur zaten yumuşak zeminde. O yüzden sert yatakta yastıksız yatırmaya devam☺️