Pamuk_seker haklısınız. Şimdi ben şöyle düşünüyorum, kimseyi incitmeden orta yollu bir cevap vermek istiyorum.
Hepimiz anneyiz, araştırbildiklerimiz, araştıramadıklarımız veya araştırmadan yaptığımız hata/doğru olabiliyor. Yastık kullanımının 2 yaş öncesi uygun görülmemesinin sebebi solunum sıkıntısı sonucu ani ölümler olabileceği. Bunun dışında bazı doktorlar bazı sebeplerden ötürü (reflü, düz kafa vb) yastık kullanımı yapılabileceğini söylüyorlar. Hiç araştırmadan direkt altına yastık koyup yatırmak asla doğru değil. Bebeği sert bir zeminde, başının altı yastıksız olacak şekilde 2 yaş ve hatta üzeri yatırmak doğru olan.
Sadece bazı durumlarda bebeğin istek ve hareketlerine göre hareket etmek ne kadar doğrudur ben onu öğrenmek istemiştim. Bir de belki doktoruyla bu konuyu konuşmayan olmuştur. Birlikte bilgilenmiş olduk. Yastıksız yatırmaya devam :)