tugbaninpenceresi
Normal diş çıkarma sürecinde ateş 37,5 -38 lerde seyrediyor ama tabi bu süreçte boğazlarda vs… enfeksiyon olabiliyor ve ateşi artırıyor. Sizinkide öyle olmuş sanırım. Geçmiş olsun. Hafif enfeksiyonlarda tabikide antibiyotik kullanacaksınız doktorunuz doğru vermiş. Biz 2 aylıkken kullandık çünkü enfeksiyon başka türlü geçmez ve ilerler. Prebiyotiği de antibiyotik bağırsak florosanı bozuyor o nedenle düzenlemek için vermiştir. Hatta ağır enfeksiyonlarda hastaneye yatmak zorunlu . Sizinki antibiyotikle evde geçecek kadar düşük demekki ihmal etmeyin saati saatine verin. Büyük bir ihtimal makron vermiştir zaten. En az 5-6 gün kullanın.