ARAkadaşlar gece bebeğimin ateşi 40.4 e yükseldi ılık suya sokarak ben calpol ile düşürdük, sabah da 38.5 gibiydi sabah da yine calpol ve ılık su yine düştü, ve şimdi yine 38.8 e yükselmiş calpol verdik ve ılık su banyosu. Bu Arada 10 aylık ve diş çıkarıyor, biz dişe bağladık da, daha önce ateşi yükselmemişti diş çıkarırken ilk oluyor ve ishali de var, ayrıca bebekleri diş çıkaran tecrübeli anneler nolur yardımcı olun bu ateş neden düşmüyor bu normal mi, ilacın etkisi geçince ateş yükseliyo hemen doktora gidicez nolur bişey yazın