Sutbitkisi MAidefatmavarol bende de 40 günlükken başladı. Memeyi almayıp biberon emziğini cokur cokur emiyordu. O annağzına o biberonu son sokuşu oldu. Derhal medikal bir eczaneden 5nujara beslenme sondası aldım başka bir biberonun emziğini azcık delip sondayı geçirdim. EDS sistemiyle bebek gelen sütü memeden zannetti ve biberonu unuttu. Sondayı sık sık değiştirerek 6 hafta kadar EDS uyguladım. Sonra Tommee Tipppee biberon aldım biraz deneyeyim ne kaybederim diye, birkaç gün oldu memeyi reddetmedi henüz🙄 Umarım da böyle gider. Size de EDS şiddetle tavsiye ederim sizi o kurtaracak bence
dunyam2020 Ayyss kesinlikle lansinoh ılkın avent aldırdı hastane cam sjse .ama lansınoh l hıc meme reddı yasamadım ben
Davutunannesi Ben wee baby kullanıyorum ve çok memnunum, biberon ağzı meme ucuna benzediği için hem,bebek için de anne için de bir sorun teşkil etmiyor.tavsiye ederim sizlere de🙂
Ozlemkose85 Suan 4 aylik olduk bizde.dogdugundan beri lansinoh kullaniyoruz ve meme reddi yasamadik.anne göğüs ucuna benzedigini soylemislerdi ucunu alirken tavsiyeyle aldik ve memnunuz cok sukur.
Happy_boy Peki Lansinoh cam mı mika mı tavsiye edersiniz? 6 aylık olacak bebeğim. Sanırım 240 ml almalıyım
Pamuguum Lansinohla iki bebegimde meme reddi yapti . Emmediler . Anne memesine benziyor vs hepsi hikaye. Emen bebeginiz varsa korkmayin ac kalmaz bosverin biberonu derim ben ısrarla anneler . Cevredeki anneniz bile bu sarilik bu ac ver biberonu der vermeyin . Alternatif yöntemlerle kisa sure verin . Bu yazımla biberondan vazgecip meme reddinden kurtulan bir anne bile benim icin mutluluktur . Emmeyen bebekten kaynakli Yaşadığım üzüntüyü beraberinde gelen huzursuz bebek sorunlarını bir ben bilirim birde aynılarını yasayan anneler ..
Ceylanaselhira HappyKids doğum çantama nolur nolmaz diye nuk markasının hem emziğini hemde biberonunu koymuştum normal doğum beklerken mecbur sezeryan oldum bebeğim biraz iri doğduğu için sutumun yetmediğini üstüne bide sarılık çıktı diye mama vermemizi söylediler eşim mama alıp geldi biberonla 30 ml den az mama verdik çok şükür ki rabbime sezeryan olmama rağmen sutum de geldi ve bebeğim sütümü icti ama dediğim gibi bebeğim doymuyor ve sarılık.oldu diye mecburen sadece 2 kere 30 ml mama verdim.su an bebeğim 4 ay olmak üzere 1 haftası kaldı mama asla vermiyorum biberonunu sadece su koyuyorum arada su veriyorum onuda ilk 2 ay damlaya damlaya yda çay kasigiyla veriyodum ama artik biberonla veriyorum ve emzik asla almıyor denemek.icim ağzına koydugumda ise midesi bulamıyor kusuyor gibi oluyor o.yzden sürekli.bol.bol emziriyorum
Burcusu HappyKids merhabalar benim kızım şuan 10 aylık mama kullanıyorum. İlk aylarda gaz sancısı çok oluyordu kızımın ve eşimle araştırmalarımız sonunda dr. Browns’un gaz önleyici biberonunu aldık biberonun içinde yeşil bir aparatı var gaz oluşumunu önlüyor ve çok memnunum hala kullanıyorum gaz sancısını gözle görür şekilde kesti kızım rahatladı.
Ayka06 Sana tavsiyem biberon kullanma bnm bebeğim 2 haftalık ve en büyük aptallığı biberon kullanarak yaptım sütüm sezeryan olduğu için 3 gün snra geldi oda göğüs pompasıyla çeke çeke bence göğüs pompası sana her türlü lazım olacak birgün kala sütünü sağmaya başla doğumdan önce sütün gelsinki bebeğe direk meme ver yoksa meme reddi yaşanılıyo h bi biberonun faydası yok ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum biberon kullanmayın
Ada35 Ayka06 kesinlikle biberon ilk 6 ay emzik ilk ay asla kullanmayın ve bende sezeryan oldum ilk andan beri emziriyorum anne sütündeki 1 CC de 560 kalori varmış bebeğin doymama ihtimali yok yanı siz emzirdikce cogalicaktir zaten gelirmi gelmezmi kafanıza takmayın
Ada35 MAidefatmavarol merhaba,ilk 1 ay bebeğinize emzik vermemeniz gerekir çünkü ağzı emzikde yoruldugundan anne memesini almaz yada çabuk bırakır diye bebek hemşireleri tavsiye etmiyor bir ikincisidde ilk 6 ay biberon kullanmayın biberonun süt akışı daha rahat geldiğinden bebek ona adepte olcak ve anne memesini reddebilir bu sebeple,
Balpamuk Mrtazr benim oğlum da o zamanlar oledi hep bişeyler veriridim önceden almazdı şimdi kavrıyor 5 aylliken kavradı herşeyin bir zamanı var ben artık oke düşünüyorum
Apranax İlk zamanlar sarılıkla uğraştığımızdan doktor birkaç gün mama vermemizi söylemişti.ingiltereden nanobebe isimli bir biberon almıştık anne göğsüne en yakın biberon dünyaca ünlü.bu sayede meme reddi yaşamadık.ara ara hala sütümü sağdığımda veririm.
zeytin8899 Milamoms dediğiniz biberon ucu mu yoksa bildiğimiz emzik mı? 4aylık oğlum var 5 emzik denedik almıyor, önerisi olan var mı Nasıl emziğe alıştırabilirim 🤔
Milamoms zeytin8899 biberon ucu değil bildiğiniz emzik anne göğüs ucu seklinde öyle tasarlamislar bende kızım için 5 emzik denedim en son eczacı tavsiyesiyle aldım tuttu deneyin derim
Babynurse Doğduğu günden beri emzik ve biberonda aventin ürünlerini kullandım gayet memnunum meme reddide yaşamadım çok şükür, tavsiye ederim 🤗