Bebeğim 26günlük, doğduğu zaman solunum sıkıntısı nedeni ile yoğun bakıma alınmıştı 8gün kaldı, orada sağdığm sütü şırınga ile vermişlerdi. Yoğun bakımdan çıktığı ilk 3-4gün göğsümü tutamadı,kesinlikle lansinoh biberon öneririm yavaş akışlı kullanıyorum,memeye döndü ve bırakmadı da. Günde iki kere öğlen ve gece yatmadan önce mama veriyorum meme reddi sorunu yaşamadık çünkü biberon başlığı memeye çok benziyor