55eren55 Kiz_annesi bende 2 aylıkken günde 8 sefer değiştirdiğimi bilirim eskisi gibi büyük abdestini yapmadığı için gümden4 defa alıyorum
Kiz_annesi Bilgiliannem bende ilk prima premuim care kullandım kizim pisik oldu stoklamistim bi de baskasina vermek zorunda kaldım. Tekrar pamuksu dokuda bez araştırdım pure anda soft prima ile eşit simdibonu kullaniyorum pahali ama olsun pisik olmasın yeter ki
Rkaraevli Her çişte değiştirmiyorum, premium care kullanıyorum ve bence kuru tutuyor ki tutması da lazım :) Kakayı hiç bekletmeden değiştiriyorum ama yine günde 7-8 bez kullanıyoruz sanırım :)
Mrsxscape Kiz_annesi Gündüzleri 3 saatte 1 geceleri uyanırsa değiştiriyorum sadece. Ama çok dolarsa uyanikken gene de degiştiriyorum bebeğinizin rahatliği daha önemli 🌸