vilnius Valla canım benim kilo fazlam çok, o yüzden sıkı tutuyorum. Sabah suyla başlıyorum güne, ardından sade bir kahve içiyorum. Acıkana kadar bekliyorum. Sonra duruma göre besleniyorum, bazen yumurta haşlıyorum mesela. Öğlen yulaf ezmesi+azıcık süt yiyorum genelde. 3-4 saat sonra meyveyle bir öğün yapıyorum. Aralarda canım istedikçe kahve içiyorum. Akşam da tek tabak yemek+salata yiyorum. Gün içinde toplam 3 lt su içiyorum. Ekmek hiç yemiyorum.