Yarin noroloji randevum var bndede cok siddetli bas agrlari oluyor. Bebegime nf tip 1 teshisi koyuldu bnden gecti genetik bi hastalik vucutla sutlu kahve rengi lekeler ile belli edyor kendini. Beyin Tümörden kaybettim cok korkuyorum insallah ciddi bisi yoktur bndede bebegindede sizlerede cok geçmiş olsn.