Siblkrdg benim bebeğim sadece formül mama ile beslendiği için 4. Ayda başladık biz tadimlara doktor önerisiyle, ilk üç gün sadece yoğurt verdim , birinci gün bir çay kaşığı ikinci gün iki çay kaşığı üçüncü gün üç çay kaşığı şeklinde devam ettim çok sevdi,baktım alerjisi de yok sonrasinda miktarı attırdım minik kavanozlarda ara öğün olarak yedirmeye basladim ama kavanoz gerçekten minikti hani hediyelik yaptırırken içine badem şekeri konulan kavanozlar varya onlardandi, sonrasında sebzelere geçtim hiç sevmedi tek başına ne havuzu ne kabağı, karıştırarak verdim onları da pek sevmedi, tuzsuz şekilde çorba ve yemek tarzı yaptığımda yiyebildi ancak , ilk başlarda azıcık yiyorlar zaten zorlamayın sonra sonra alisiyorlar, blw denedim, sevmediği sebzeleri brokoliyi mesela hasladim eline verdim kendi yedi, patatesi parmak parmak başladım eline verdim kendi yedi, ama çok dikkat etmek lazım boğazına kaçtığında kendi cikarabiliyordu gene de tedirgin oluyordum ben