Hasand Akrhnm eve geldiğimiz ilk gün ilk yaptığım şey yalancı meme vermekti kendi kadın doğum doktoruma da sordum sağlık ocağı ebeye de ve hastanedeki ebemize de sordum hiçbir sıkıntı olmadığını söylediler
ErtugrulAnnesii Akrhnm daha da neler onlar ne karışacak bebeğime ne vereceğime. Hepimiz emzikle büyümüşüz bu kadarı da olmaz çok biliyorlar gerçekten. Hele şu sağlık ocağına ayrı bi ayar oluyorum💆🏻♀️
Hasand Akrhnm philips avent soft air ya da sootie emzikten alırsan eğer rahat olur çünkü anne memesine en yakın uçları üretiyor bu marka ben sootie kullanıyorum
RavzaSare Akrhnm Akrhnm ilk 3 aydan sonra 1 yasina kadar verebilirsin demisti bize ebemiz. Bebegin en guclu refleksi emme refleksi o yuzden rahatlatir demisti.
RavzaSare Akrhnm tek pismanligim bn ilk ayda vermistim bni emmeyi unuttu ona alisinca. Sonra tekrar memeye alistirirken cok zorlandim. Sonra 3. Aydan sonra verdim Simdi 5 aylik uykusu gelince emiyor emzigi sadece
Ozlmelf Akrhnm ben emzik kullanıyorum ogluma. Saglık ocagındaki ebe dediki biz görevimiz geregi emzik kullanmanızı önermiyoruz demişti gülerek. Sonrada bende kullandım bebeklerime demişti. Bence zararı olan bişe degil o kadar insan kullanıyo bebegine
Macide61 Akrhnm https://www.instagram.com/p/Brzf4s9HEQ7/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=13szw2n082rio bu bağlantı yardımcı olacaktır sana 🙂
Akrhnm Ygz inanılmaz rahatladı emzik kullanmaya başlayalı. Çocugu boş yere hırpaladık emzik vermeyeceğiz diye
Ravzae Dyguu ben philips avent marka bi emzik aldım tavsiye üzerine hemen aldı canım o emziği bir dene
GamzEmre Ben hastaneden ewe geldim 2.gün hemen verdim şuan 41 günlük şükür yani iyi ki vermişim ağlayınca uykusu gelince veriyorum susturucu resmen ☺️🤷♀️