Akrhnm yapicak bisey yok malesef cnm doktora gittihin zaman o sana ya aptamil ar yada reflu thciketter lari var onlardan verir onlari kullansan bile en fazla azaltiyoe biraz tamamiyle kesmiyor kesilmesi bir Kac ayi buluuot bizim dogustan var su an 2 ayligiz son 1 haftadr yeni yeni azaldi
Tavsiyem emzirirken dik tutmaya çalış yan yatik emince mideye gitmeden cikariyorlar ama dik tutunca mideye daha kolay gidiyor ve o kde çıkaramıyorlar ve gazlarinida daha rahat cikariyorlar aklinda bulunsun ben hep dik emziriyorum ve daha iyi geliyor 😊