Seherdag balannesiii ben denedim önerileri ve başardım gibi dün 23.00 de uyumuştu bugün ise 21.15 de uyudu rabbime şükürler olsun..
Sebepsiz_mekek Seherdag bir kaşık rezene çayı veriyorum ben ben kendi kızıma oda 3 te uyuyordu şimdi şükür 🙏
SeverusSnape Seherdag yaa Allah sizden de razı olsun çok sevindim inşallah bu şekilde oturur düzeni🙏🏻☺️
Arwen Seherdag bebeğinizi sallayarak mi uyutuyorsunuz? Benim kızımda öyle sadece sallayarak ve emzik vererek uyutabiliyorum
Seherdag Arwen sallayarak uyutmuyorum normal uyuyor aç değilse emziğe ve sallamaya alıştırmadım yatağına koyuyorum kendi uyuyor
Seherdag Arwen evet ama ikisini aynı anda bıraktırmayın önce emziği biraktirin onu tamamen birakinca aradan 1 hafta geçtikten sonra sallama olayının süresini kisaltarak azaltın