Birpasaninannesii 55eren55 ay bilemiyorum ya eski saçlarımı özledim tek tesellim oğlum için değer diyorum biraz ferahlıyorum işte
55eren55 Birpasaninannesii BEnde kendimi böyle teselli ediyorum kaynanamla oturuyoruz normalde sıkıntı yapmam pek ama her yerden saçım çıkınca mahçup oluyorum
Deletedmom896 Birpasaninannesii evet tabi ki önceden keratin ampuller vardı hala var Mı bilmiyorum varsa onuda al karıştır kullan geçmiş olsun🙏🏻
Ahsenay Birpasaninannesii bak bi araştır canım dediğim gibi bende henüz kullanmadım ama kullanacağım inşallah fayda eder
Pinque Ssd ben bu şampuan için ayrıca bi post açtım kullanan memnun olan var mı diye, ama yüzde doksan verilen paraya yazık olduğunu demeye getirdiler😓 bıttım sabunu aldım onu denicem bakalım, çoğu kişi ondan memnun kalmış
Ssd Pinque olabilir tabi. Ben de zaten dökülmeyi engellediğine inanmadığım için almadım. Ama memnun olan da çok gördüm. Bünyeden bünyeye farklı etkiler yaratıyordur belki.
Pinque Ssd evet tabiki farkediyodur, keşke tester boyu filan olsa alıp deneyebilsek yoksa çok pahalı cidden
55eren55 Birpasaninannesii bende korkuyorum canım ama şimdilik yemekten çıkmadı inşallah biter de artık dökülme bende rahat ederim bi de bendeki erkek tipi dökülme
Linamerve Birpasaninannesii kerizan adında bir vitamin içtm ve bir sprey verdi doktor. 5 aylıkken geldi başıma bu saç dökülmesi kel kaldım resmen şimdi görseniz baya çıktı büyüyor maşallah
ekmek-arasi Giraysmom20 valla babanen hakli sanirim degerlerime baktirdm bisey cikmadi kestirdim gene ayni ins kel kalmadan bi an once dururda bebegim anne yerine baba demez 🤣😅🤣😅🤣
idil1990 Birpasaninannesii bebegim 7 aylik olmak uzere gecen ay adet oldum ve dokulmem bicak gibi kesildi dipten cok fazla sacim cikiyor hepsi bi cm merak etme dokulenler cikicak
gezentianne Birpasaninannesii Doktorum dogumdan 3 ay sonra saç dökülmesi başlar demişti keza öyle de oldu. Hwrkesin yşadığı bir durum. Hamilelikte gürleşen ve çıkan saçlar dökülüyor hormonlar dengeleniyor
asz Birpasaninannesii canım 2.ayımızı doldurunca benimde başladı avuç avuç dökülmeye.şuan 4 ay 22 günlüğüz .gittim minicik yaptım saçlarımı kestirdim belki çare olur diye ama hala dökülüyor.normal ama.bi zaman sonra geçiyor.