TalentedMom ben doğumdan beri kullanıyorum, bestlakla birlikte. Ama sütümü arttırdığını hissetmedim. Sütüm zaten boldu, ne olur ne olmaz diye kullanıyordum. İşe başladığımda sütümde ciddi azalma oldu. İşe yarasaydı o zaman yarardı heralde. Sütü çoğaltmanın en önemli yolu bol emzirmek, su ve dinlenmek bence.