TalentedMom Merhaba Canım anneler; Bebeğim haftaya 5 aylık olacak sütüm yetmiyor mama kullanıyoruz solgarın B12 sinin anne sütünü arttırdığını bir çok kişiden duydum kullanana var mı sonrasında sütünüzü arttırdı mı ona göre ben de alacağım merak ediyorum
eced16 TalentedMom ben 🙋🏼♀️ Oğlum 10 aylık hala kullanıyorum, sütüm kesilmediyse bu takviye sayesindedir. Çok memnunum. Denemenizde fayda var bence 😊
Elasevinc TalentedMom Merhabalar ben sütümün az olması sebebiyle çocuk doktorumuzun tavsiyesi ile kullanmaya başlamıştım ve çok yararını gördüm kesinlikle tavsiye ederim
TalentedMom eced16 benim başlarda sütüm vardı. Oğlum 5 aylık olacak 4 aylıkken sütüm azaldı acaba faydasını görür müyüm fiyatı da pahalı
eced16 TalentedMom bir deneyin derim. Evet fiyatı çok ama içinde 250 tablet var, uzun süre kullanılıyor hemen bitmiyor.
umutluanne 4aylıkken sütüm azalmaya başlamıştı ben çok faydasını gördüm 4aydır kullanıyorum.. sonuç kişiden kişiye farklılık gösteriyor galiba
Ada_Deniz TalentedMom ben kullanıorm birde bestlak damla bence ikiside işe yaradı bende ilk zamanlar çok düzenli kullandım çok güzel süt yaptı bol bol da su için rezene çayı için
TalentedMom Ada_Deniz içiyorum canım herşeyi yapıyorum ama olmuyor ilk 3 ay çok iyiydi sütüm sonra azaldı yetmemeye başladı
Ada_Deniz TalentedMom benim ilk 20 gün çok azdı sütüm mama vermek zorunda kaldım 1. Ay gibi başladım o hapa bestlak damlaya şimdi mama olayımız bayağı azaldı zaten az veriyordum mamayı iyice azaldı çok şükür oda biberon alışkanlığı olmuş ondan istiyor bazen acıkıyor o şekilde bence faydası olur diye düşünüorm…
TalentedMom Ada_Deniz bestalğınsa duydum ama çok etkili olmadığı yönünde yorum okudum ama solgarın vitaminini daha duydum olumlu yönde
Ada_Deniz TalentedMom valla ikisinide kullanıorm kefir içiprm ananas yiyorm bazen suyunu içiorum semiz otu dere otu bunlarda çok etkili patlamış mısır en önemlisi su ama. Bence alın b12 solgarın pahalı ama faydasınu görürsünğz günde 6 defa içiorsnz zamanla azaltılabilinilir duruma göre