Ayse42mert ilk başlarda emerken uyuyakalıyordu sonra aşırı gaz olduğu zamanlarda eşim uyutmak için salladı beşiğini o ara bazen emerek bazen sallanarak uyuyordu sonra ben yine emerken uyutmaya alıştırdım hatta uyumaya yakın beşiğine yatıyordum kendisi uyuyordu ta ki diş dönemine kadar 1 buçuk aydır ayağımda sallayarak uyutuyorum başka şekilde uyumuyor sonra uyuyunca beşiğine koyuyorum uyanıp beşiğini görüp tekrar uyuyor ama son günlerde üstten 4 diş birden çıkarıyor aşırı huysuz emmek istemiyor uyumamak için her şeyi yapıyor bağırmak ağlamak çığlık atmak kendini kaldırmak bacağımda yüzüstü dönmeye çalışmak tekmelemek 🥴 bana da yardım edebilecek birisi varsa tecrübeli annelerden nasıl uyutacağım ve sakinleştireceğim konusunda ben de yardımlara açığım 9 da uyku düzeni oturtmuştum gece 2 de ağlaya ağlaya zor uyudu 😞