22 aylık ve maalesef emerek uyuyor bazen uyuyakaldığı oluyor emmeden ama genellikle meme de uyuyor. Uyandığında tekrar arıyor ben kademeli bıtaktırmayı denedim ama çok isyan etti o yüzden artık direk emzirmeyi bırakıcam sonra da yanına yatıp sırtını okşayacağım zamanla onuda bırakıcam (hayaller bu yönde bakalım hayatlar nasıl olacak)