zaynebimmm evet ben içiyorum hem gazı alıyor hem süt yapıyor. Kimyon tohumu için onun tadı o kadar kötü değil. İçine biraz limon sıkın aromA verir, güzel oluyor. 1 bardağa 1 tatlı kaşığı olacak. Biz çok memnun kaldık içer içmez emzirsem bile hemen fayda ediyor. Şimdi de anason,rezene ve kimyon üçlüsüne başladım. Bunlardan da 1er tatlı kaşığı. Bunların tadı daha iyi.