zaynebimmm kizlar gazi olan bebeklerde anneler kimyon cayi icincr iyo geliyormus siz nasil yapiyosunuz kimyon cayini ben yaptimda baya kokuyo bu nasil iccem
Giraysmom20 zaynebimmm evet çoğu arkadaşım memnun kaldı ama bende alerji yaptı ve bacaklarımda kabarmalara neden oldu üç gün kuralına uyarak deneyin isterseniz 🙏🏻
MinikEla zaynebimmm Ben çok içtim . Rezene kimyon ve anason üçünü karıştırış çayını içiyodum çokta iyi geldi .
Dudu-123 zaynebimmm nasil yapiyorsunuz ben kaynamis suya atiyom bir cay kasigi iciyorum ayri bir yerde kaynatmam mi gerekiyor kimyonla suyu acaba
zaynebimmm Yerfistigininannesi allahim bi yudum aldim midem kalkti ya dikislerime kadar acidi zor tuttum kendimi kusmamak icinnnnn
Giraysmom20 zaynebimmm günlük olarak bir fincan tüketmek gerek ki gaz durumuna iyi gelsin o oranlar üzerinden deneyin tadı çok kötü değildi
Giraysmom20 zaynebimmm ben önce iki bardak içme suyunu kaynatıyordum suyun gazını iyice alıp sonra içine bir buçuk çay kaşığı ekleyip bir nescafe fincanı İle içiyordum
Minikhayat_1 @zaynebimmm yıka burnunu valla mecbur kalınca iciyor insan ben kizimada veriyordum bir çay kaşığı
Bhrrzgr zaynebimmm bir çay bardağı kaybçnar suya 1 çay kaşığı kimyon ve 1küp şeker atıp ılıyınca içtim her gün işe yaradığını düşünüyorum, bende süt de yaptı. Şekerli olunca tadı iyiydi👍🏻
Bhrrzgr zaynebimmm yemeğin gazını alıyormuş mesela kuru fasülyeye atıyorum ben ama direkt içmek kadar etkili olduğunu sanmıyorum🤷🏻♀️
milasmommy Toz kimyon olur mu kızlae bebeğimin bugün çok gaz sancısı var içmek istiyorum normalde hiç sancımız olmazdı nasıl yapıcam günde kaç bardak içmeliyim
Bhrrzgr milasmommy ben toz kimyonla yaptım. Bir çay bardağı kaynar suya 1 çay kaşığı kimyon ve 1 küp şeker atıp ılıyınca içtim her gün, yapabilirsem günde 2 bardak içtiğim de oldu, şekerli olunca tadı çok kötü değildi ve bende süt de yapmıştı
Gizem_Mira zaynebimmm e bebekte humananın kimyonlu rezene çayı var ben ondan içiyorım benim kızım da cok gazlı yemeklerimede kimyon döküyorum tavsiye ederim az da olsa etki ediyo
milasmommy Bhrrzgr ay tadı kötü olsa ne olur kızım için içerim ben bugün çok kıvrandı yavrum hemen yapim çok teşekkür ederim allah razı olsun