Misskokulum evet sendin canim.Evet oyleymis malasef.hic beklemezdim de bile
aklima gelmezdi yani.tedavi alicam insallaj.umarim geçer.cok icime salanim herseyi her dertleri bu yuzdendir.bebeğimde epilepsi hastatsi 10 aydir içimde dert taşidim eşimin yaptiklari?boşanmam eşimin òlümü! amnemin kanser olmasi erkek kardeşimi trafik kazasina duşmeyi kiz kardeşimin PKO sancisiyla hastanede zor kurtarilmasi can vermesi daha neler neler.bu sene berbat oldu baya benim için.Çok deprasyom yaşadim çok çok.hemde uyuyamiukrum.oģlum doģru duzgun uyumazki.epilepsi olduģu için sabaha kadar titrer beşuģinde aģlar uyanir 😔