Deletedmom304 lisedeyken şizofreni tedavisi görmüştüm. Hem psikolog, hem psikiyatrist ikisine aynı anda gidiyordum. Dünyanın en ama en kötü hastalığı. Doktorum çok iyiydi gerçekten onunla konuşmak beni adeta semaya çıkarıyordu. Allah razı olsun ondan. Sayesinde kurtuldum. Sizde ben delirdim herhalde diyip bir köşeye çekilmeyin. Kendi kendine geçmiyor malesef. Öncelikle bedensel bir rahatsızlıktan ötürü mü yoksa ruhsal sağlığınızın rahatsızlığından ötürü mü bunu öğrenin. İhmale gelmez. Allah şifa versin🌸