Tanereyluldeniz Sibelgokhan ben 2 aydır sleepy kilot bez kullanıyorum canım bebeğim 3 aylık çok memnunum. Belden yapıştırmalı olanı çok ayarlayamıyodum sanırım hep taşıyordu bıkmıştım artık. Bunda çok nadir taşıyor ve kolaylık bence
Tugceeeee12345 Sibelgokhan Sleepy kilot bezden çok memnundum ancak yaz olduğu için ve çok kalın olduğu için pişik yaptı ve hiç hava almıyor için bence bir deneme paketi alıp deneyin ben primaya geçtim 1 aydır daha yeni geçti pişiği oğlumun
Esraabozdemir09 Cırtlı beze göre kalıp daha küçük . Oğlum 14 aylık çırtlı bezde 6 numara kullanıyoruz . külot bezde 6+ Veya 7 alacağız galiba . 6 numarası küçük geldi olduğu gibi duruyor paket
Esraabozdemir09 Alinadefne mayo bezler var onlardan al bence . Normal bez suyu içine çekiyor rahatsız olur bebişin 😊 mayo bezlerde öyle sorun olmuyormuş
Tanereyluldeniz Sibelgokhan bebeğim ortalama 7 buçuk kilo civarı şuan. 4 numara kullanıyorum bittiğinde 5 e geçicem
Eslinabusra Sibelgokhan ben denemek için aldım ama hep cırt cirtli kullandigim için zorlandım o yüzden cırt cirtliya geri döndüm
rbndmrcn Sibelgokhan sleepy kullanmıyorum ama genel olarak kilot bez çok rahat biz 8.ayindan beri kullanıyoruz çünkü çok hareketlendi ve normal bezi bağlamak çok zor bunu emeklerken hemen ayaklarından geçiriyorum giydiriyorum diğeri imkansız bağlatmazdı
edavemiraduruu Sibelgokhan bizde külot bezini kullanıyoruz gayet memnunuz kullandığımız diğer bezlerde hep taşırma sorunu yaşadık ama sleepy külot bezde bu durumu yaşamıyoruz Sadece lastik izi çıkıyor göbeğinde o da zaten normal en azından taşırma yapmıyor benim için de en önemlisi bu 🙆🏻♀️