Sibelgokhan ben kullandım bir paket denedim. Aslında çok rahat, herhangi bir sıkma durumu olmadı ama kızım çok hareketli giydirmeye çalışırken dönüveriyor. Bir de göbek kısmı çok iz yaptı, teni hassas bıraktım o yüzden. Biraz daha büyüyünce daha rahat olur diye düşünüyorum. 6 ay 8 günlük şu an