Dorukcum_16 Çizgfilm açıldığında susması beyninin kilitlenmesi bir nevi uyuşturucu :( hele de 3 aylıkken tam ses,ışık,radyasyon fazla uyaran etkisi yaratır ve uykuya dalmada güçsüzlüğe kadar bir cok sey yapar.
Kusura bakmayın ama ilgikeneceksiniz ağlasa da konuşacaksını şarkı söyleyeceksiniz kitap okuyacaksınız.
Benm beebgm de cok ağır gezmek istiyor gerekirse bebek arabasıyla gezdireceksiniz
İşin kolayına kaçmayın o bebeğe de en büyük kötülüğü yapmayın. Gitgide bagımlısı olmuş zTen.
Doktorumuz arka planda da dahi izlemese dahi 1 saatten fazla maruz kalmamalı dedi.
Aileler 1 yasında otizmden şüphelenip, 2 yasta da saldırganlkk ve huysuzlktan geliyor yanımıza dedi…
Seçim sizin🤷🏻♀️