Bebegim 1 yasinda 1 aylik, 4 ayliktan beri cok cizgi film izliyodu, 7 8 ayliken gel gel yapiyodu muzik duydugunda elleriyle oynuyodu, sonra cok tepkisiz dalgin oldu , ismiyle cagiriyorum cogu zaman bakmiyo, goz temasi cok cok bakmiyo, birseyle yere vuruyorum ses cikartmak icin donup bakmiyor bile, evde saklambac oynuyoruz gelip bizi buluyo guluyo bizden kaciyo, ellerini tutuyorum bay bay ogretmek icin ellerini cekiyo agliyo, gecen hafta doktora gitik cizgi filmden boyle dedi cizgi filmi kesin yoksa daha kotuye gider dedi, 3 cesit ilac verdi 1 ay sonra tekrar cagirdi, nolur yardim edin kafayi yemek uzereyim