Yildizz_ biz altıncı hastalık geçirdik ama öncesinde 3 gün 38 38.5 larda gezdi ateşi ateş bitince döküntüler oldu onlar da 3 4 gün sonra söndü 1 haftada geçti doktor ateş sonrası olduğunu 6.hastalık geçirdiğini söyledi şimdi de sizinkibe benzer kabartılar var çene boyun yanak alın saç dipleri kulak arkasında kafası da çok terleyen bir bebek doktor buna isilik dedi stilex jel kullanıyoruz ben bir de mustela pişik kremi sürüyorum 2 günde söndüler bayaa stilex kaşıntısını aldı ev çok sıcak maalesef doktor max 25 derece olmalı dedi ama ne mümkün 🤦♀️