Sirac051118 Yildizz_ 6 hastalığa benziyo canım gittikçe artıyosa 6 hastalıktır doktor öyle demişti ateş oldu mu öncesin de benim oğlumda geçirdi ilk ateş sonra döküntü devam etti istahsızlıkta vardı hiç bisey yemiyodu sadece emiyordu şimdi biraz düzeldi şükür
MuhammedAmine Yildizz_ Hastalık geçirmişti benim oğlum 5-6 aylıkken döküntüler böyleydi . Sizin ki isilik veya alerji gibi duruyor
esra0474 MuhammedAmine bunun adı 6.hastalık mıymış? İlk defa duydum. İz felan kaldı mı? Geçmiş olsun bebeciğe 😘
MuhammedAmine esra0474 Yok kalmadı o zaman 5-6 aylıktı şimdi 1.5 yaşında oğlum 😊 15 gün sürdü döküntülerin geçmesi ama inanılmaz kaşınıyordu asla huzurlu değildi Allahtan yaz mevsimiydi sık sık yıkayıp mustela krem ile masaj yapıyordum
bimohr1406 Belis-26 6. Hastalık ne demek bebeğimde ek gıdaya geçti kolları bacakları kızamık gibi ne olduğunu anlamıyorum
Yildizz_ Sirac051118 ates oldu doktora gıttım kan idrar yapildii diş diyip gönderdiler atesi en dazl 38.8 oldu 2 kere 2gunde
Gonulkalkayy Yildizz_ isilik bu canım benim oğlumda oldu aynı şekilde alerji önce yüzde başlarmış bide kakada anlaşılır kan felan gelirse
Sirac051118 Yildizz_ bizimde çok yükseldi doktor ilk gittiğimde bilemedi sadece ateş vardı sonra döküntü olunca gittim anladı canım
Yildizz_ Sirac051118 ben acile gidiyim bi en iyisi:/ tedavısı ne peki bide cocukda herhargi bi sonradan zararı oluyormu