aytiii Ygt_efe55 benim rahmim arkaya yakınmış spiral de bel ağrısı yaparmış doktor 6 ay sonra gel bi konuşalım dedi
Ygt_efe55 sumertt44 valla canım iğne sinir yapiyormus bende bisi olmamisti ama ilk aydan sonra artk bazen sinirden terliyorum
Deletedmom238 Ygt_efe55 benim hamileliğim de takılmıştı sola hamilelikten sonra o aldındı o arada sağa takıldı sonra o da çıktı derken yıprandım baya taşları da baya temizledi doktor
Ygt_efe55 Deletedmom238 ben büyüme icin takmistim ve ikisine 3 bucuk ay ölüm gibiydi dogum yaptktan sonra cikardilar telleri cikarinca sanki o zaman doğum yapmistim
Deletedmom238 Ygt_efe55 bende ciddi anlamda taş var ya keşke sadece büyüme olsaydı yıllardır taş düşürüyorum ama tellerden sonra biraz daha olsa rahatladım
Ygt_efe55 Deletedmom238 yok cok sukur benim hamilelikten dolayı büyümeysi dogumdan sonra gecti allah yardımcın olsun insallah tekrarlamaz canım