Kızlar yapmayın yapmayın yapmayın yabi en azından benim düşüncem bu mahfoldum perisan oldum ilk 1 ay sıkıntım yoktu ama adetime 1 hafta kala lekelenmem ve mide bulantılarım başladı ainir sistemim coktu resmen 2 oglum var kendimi bazen zor tutuyorum bağırmamak icin elimde olmadan herseye sinirlenir oldum o kadar pismanim ki ust uste dogum yaptim ve burdaki hastane asiri korona vakasiyla dolu olduğu icin spriale gidemedim bwnde korkudan igne yaptırdım saglik ocagindan 😣