CemileF canım hıc üzülme ben tam 7 ay cektım reflüden thıckere devam et en azından kusmayı azaltıyo diğer türlü ne ıcerse hepsını kusuyo bıraz sabır 7 ay öyle devam ettım sonra gavısconun bebekler için tozu var mamasına yada anne sütünün içine karıstırıyosun sabah öğlen akşam bır toz bır kutu bıtırdık çok şükür gectı ara ara oluyo yıne ama çok az çok şükür panık yapma sabırlı ol gecıyo allahın ıznı ıle