Çok övülmüştü iki gündür kullanıyorum ama kusmaya devam ediyor. Vermediğimde daha sıvı kusuyordu şiMdi daha katı kusmaya başladı. Bazen gazını çıkarırken bazen yedikten 1 saat sonra bile kustuğu oluyor. Çok çaresiz kaldım. 3 saatte 1 100ml içiyordu miktarıda azalttım 80-90 veriyorum belki fazla besliyorumdur diye düşündüm ama yok onda da kusuyor. Çıldırıcam. Çok çaresiz kaldım. Gaviscon işe yaramadı bundan medet ummuştum o da olmadı. 2 buçuk aylığız. Bu ay çok azdı reflüsü.