EfeD30 benim bebeğim çok güzel kilo aldı canım. Gayet iyi. Hatta yoğun bakımdan çıkmadan önce sorumlu hemşireye sormuştum hangi mamayı vermeliyim diye. Beslenme bozukluğu yaşadığımız bebeklerin 10undan 8inde hipp işe yarıyor demişti devam edin dedi. 1 kere farklı mama verdim kusmayan bebek kusa kusa bi hal oldu.