Yesimyusuf 20 günlükken yaptırmıştık… doktorum antibiyotik bi krem vermişti bir hafta sabah akşam onu sürmüştük, sabah akşam da yarım çay kaşığı calpol vermiştim…. Ben gazını çıkartırken falan bana değip acımasın diye karton bardak alıp dip kısmını kesip atıp, bardağın ağzımızı dayadığımız kıvrımlı kısmını da pipisine geçirmiştim bir hafta boyunca yaptım 🙂 çok şükür kolay geçti hiç bilmiyordu.. size de geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲🏽