gezentianne maalesef yapıyorlar bize suan antibiyotik yazdı fakat arkadaslar 6. Hastalıksa antibiyotik kullanılmaz diyor kulagında kızarıklık gördü diye direk yazdı insallah bisey olmadan atlatırız, 😪 Covid19 dan korkuyorum hasta olup cıkarız diye resmen