kubraF bizde 7 ay 2 günlüğüz. 10 gün öncesine kadar, Gece uykusuna geçince 15 dakikada bir emzigi atıp ağlamaya başlıyordu. Uykusunda ağlıyordu, huysuzdu, direniyordu uyumamak için. 4 tane dişimiz var, bitane de geliyordu ben hep dişten sandım. Acile götürdük gece idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Meğer yavrumun sancısı varmış o yüzden sürekli ağlıyormuş gece. Bakteri 100.000 den fazla çıktı. 1 hafta hastanede yattık tedavi gördük. Çok şükür şimdi iyileşti.