Kızım 7 aylık olacak. Uyku problemimiz hep vardı ama artık son raddelere ulaştı. Saat 9 da gece uykusuna geçiyo ve 9 dan sonra sabah 6 ya kadar saat başı ya da yarım saatte bi kalkıp emmeden uyumuyo. Emzik normalde uyurken tutuyo ama geceleri asla tutmuyo illa emcek. Su veriyorum yok emziğini pekmeze veriyorum pekmez bitince atıyo. Zaten her uykuya geçerken zor oluyo. Artık çok bunaldım çok sıkıldım o ağlarken bende ağlıyorum artık. Sinirlerim bozuldu tahammülüm kalmadı uyku konusunda. Bu ara diş çıkarıyor iyice kötü oldu çığlık çığlığa ağlıyor 15 dakkada bi uyandığı oluyor. Sizin bebekleriniz nasıl gece uyuyorlar mı bana bu günler geçecek diyin düzeliyo diyin nolur 😔 gündüz neyse de artık geceleri dayanamıyorum 2 saat uyumak istiyorum artık 😔