Dezemet Drkefe yaptırdık biz. İlk dozu 3. Ayda yaptırdık. Hiç bir yan etki olmadı. Süt alerjisi vardı ben biraz tedirgin oldum ama hiç sorunsuz atlattık ilk dozu.İkinci dozu da 5. Ayda yaptıracağız. Rotarix marka aşı.
MiraysMutti Drkefe doktorumuz veremle ayni gun yapti bu ayin sonunda 2.dozunu yapacak en fazla 37.2 ates yapti,hatta kizima tatli.bile geldi bayagi yalandı verilirken
Ozden_ozkan26 Drkefe bende ılk dozunu yaptırdım geçen gün bende bütün aşıların yapılması taraftarıyım
Mslll Drkefe çocuklar için önemli aşılardan. Yani rotavirüs 1 günde bile çocukta gözle görülür kilo kaybına neden oluyo. Basit bulaşabilen etkisi büyük bi virüs yani.
Nagihanfatih Deletedmom297 biz 615 lira verdik. Sizin baya düşükmüş. Hem de 1.ve 2.doza ayri ayri odedik bu paralari yani 2 doz toplami 1230 lira verdik