Haticemree Drkefe ben yaptirdim. Çoğu yaptırın diyor çoğu insan da yaptirmiyorum. Ama ben bütün aşıların yaptırılması taraftariyim. Netten araştırdığım kadariyla da yapılması gerekir.
Deletedmom297 Drkefe Ben yaptırdım. Bu ayin sonunda 2. Dozunu yapicaz insallah. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Agizdan yapilan bir ası. Fiyati 315 tl falandi ilk dozun. 2. Dozu bilmiyorum ne kadar olcak.
Deletedmom273 Drkefe bizimkisi alerjik bır bebektı doktoruna sordum tekrar test yapıldı sonuç olarak yaptırabılırsınız dedı ama bende bır korku çocuk asıyı içtıkce ben fenalaşıyorum bırsey olcak dıye sonuç olarak bıraz ıshal yaptı
Nagihanfatih Deletedmom297 biz 615 lira verdik. Sizin baya düşükmüş. Hem de 1.ve 2.doza ayri ayri odedik bu paralari yani 2 doz toplami 1230 lira verdik
Duygusm Drkefe Biz yaptırıyoruz, mutlaka yaptırılmalı. Aşısız geçirince çocuğu çok sarsan ve gerileten bir virüs, üstelik oldukça bulaşıcı. Doktorumuz siz bilirsiniz bile demedi, zaten yaptıracaktık ama o da doğrudan yapıyoruz dedi.
Deletedmom896 Drkefe süt alerjimiz olmasına rağmen yaptırdmm hiç pişman değilim iyi ki de yaptırmışım 😂
Celalefe Ben yaptırdım 3 ayda onumuzdeki ay ikinci dozu var doktorlar da öneriyo biraz maddiyata bakiyo 310 tl bir dozu bi yan etkisi olmadi sadece oglumum kahvaltisi bize 310 tl ye maal oldu 😊
anne15 Drkefe sadece kakada artıs olabilir dedi dr baska yanetki yasamadık 3. Ay muayenemizde yapıldı ağızdan damla olarak
zeynan Drkefe Yaptırdık hepsini. Ve maalesef iyi ki yaptırmışız dedik. Çünkü rota virüse yakalandı oğlum. Elhamdulillah üç gün içinde hiçbir şeyi kalmadı. Bir gün ishal bir gün ateş birkaç gün iştahsızlıkla gelmiş geçmiş oldu.
zeynan Drkefe Ben kesinlikle yaptırmanızı öneriyorum. Bir iki günle geçirdiğimiz halde o halsizlik o ateş hali çok kötüydü. Rabbim beterinden korusun. Aşıyı yaptırmayıp yakalananların anlattıkları çok daha kötü. Arkadaşımın çocuğu bir hafta hastanede yattı ve serum aldı devamlı.
Drkefe Istanbulda önerebiliceginiz bir hastane varmi avrupa yakasindaa devlete girmiyomus ve özele gitsek ozelde ayri para alirmi bilmiyrz
Rmys19 Drkefe ne zaman yapılıyormuş bu rota aşısı bizim pazartesi bir yaş aşımız var kimse bişey demiyor aşı hakkında ne doktor nede ebe
Alsebu Drkefe ben yaptırdım aşı konusunda yapılması gereken birşeyse herzaman yaptırırım sonuçta bi yan etkisi yok canı bile yanmıyor ağız yoluyla veriliyor ve ateş filan hiç birşey yapmadı bende çok araştırdım aşı yapılmadığı zaman bazı bebekler ağır geçirebiliyormuş bebeğini tehlikeye atmaktansa yaptır derim ama tabiki doktorunla konuşarak genelde doktorlar sana bırakıyor ücretli bir aşı olduğu için eğer doktorunuzda size bırakırsa yaptırmak en mantıklısı