ikibidikinannesi testiniz pozitif çıktıktan sonra ayakta tedavi edilebilecek durumdaysaniz size ilac yazıp evinizden çıkmamanızı söylüyorlar , ama nefes darlığı yüksek ateş var ise hastane yatış yapılıyor.
Genel durumunuzda agirlik yoksa endişelenmeyin. Evde de eşinizle bir süre ayrı durun maske takın insaAllah geçer