Aymiraaa evet. İnanın Bolu berbat. Dün hastane tıklım tıklım test yaptırmaya gelenlerle doluydu. Hastaneler dolu olduğu için kvalidem Kpederim 24 saatten fazla sedyede kaldı oda olmadığı için yer yok çünkü. Onlar araştırmadalar, eşimin abisini geredeye verdiler. Asıl bundan sonra başlar Bolu’da, tekstil fabrikasında çıkmış gelenleri geri gönderdiler belirtiniz yok diye. Eşimin abisi pozitifti başka kimseye test yapmadılar. Eşi çocukları anne babasını geri gönderdiler. Çocuklarının Israrı üzerine kronik hastalıkları olduğu için yapıldı ikisi de pozitif. Eltime çocuklarına yapılmadı. Bende belirti çıktı mecburen bize yapıldı kırk soru soruyorlar test yapmak için. 1 saat sonra belli olucak çok korkuyorum 😪 Ben kendim gördüm Bolu risksiz sanıyorduk değilmiş