PelinKaraca Ebruli101 büyük kızıma 6 ufağa 4 numara kullanıyorum doğduklarından beri. Cırtlıdan kilot beze geçtik memnunum
Ebruli101 PelinKaraca bizimkide yaşına girdi artık her bez değiştirmeye farklı bişey veriyorum eline kaçıp gidiyor tutmak istesen inat ediyor
PelinKaraca Ebruli101 ben şarkı söyleyip oyalıyorum zaten kilot olduğu için ayakta da giydiriliyor kolay oluyor
meryemmirasmombuse Ebruli101 5 numara kullandım bebeğim icin karnına oturdu hep lastik izi yaptı bidaha da denemedim
Smrenes Ebruli101 kot gibi gözüküyor haftaya bime gelecekmiş de denemek istedim güzel görünüyor onun dışında Bi değişikliği yok normalinden sanırım