Ebruli101 benim elimde 4 var 11 kilo oğluma kullanıyorum. Ama 4+ olsa daha rahat ederim farkındayım. Ama külot bez zaten bol olmaz daha kolay sızıyor bol olunca. 4+ beden deneyebilirsiniz bence. Prima premium bağlıyorum ben geceleri 5 beden. Bol aslında iyice ortaya çekip bağlıyorum