Bnbalkan minikdavsanim inan bazen 6 saat uyanmadığı olurdu şimdi 6 aylık 1,5 saatte 1 uyanıyor mide büyüdü tabi 🤣
Cihangiriinannesii minikdavsanim evet biraz uzun olmuş saat ama bir günden bir şey olmaz inşallah merak etmeyin 😊
Cihangiriinannesii zlhaa00 Öyle bir şey yok 3. Ayına kadar en fazla 3 saatte bir emzirilmeli bizzat doktora sordum yoksa açlıktan daha çok susuz kalır bezinde turuncu lekeler oluşur ve enfeksiyona yol açar dedi ki bir iki gece uyanamadigimda tam da boyle oldu
zlhaa00 Cihangiriinannesii ben 1. Aydan sonra uyandırmAdm 5 saat uyudugu oluyor öyle biseyle karşılasmadm