minikdavsanim ayni şeyi bende yasadim kirki çıktıktan sonra😂 kizimda bende 12 de bi uyuduk sabah bi kalktim saat 7 , dusunuyrm acaba gece hic emzrdimmi diye, dusundum ve emzrmemisim 7 saat boyunca kesntisz uyumsz bi uyandm sicrayark kalktm yataktan dedim kesin bisey oldu bu saate kadar ac uyumaz dedim o gun vicdan azabı cektim hep, nasil 7 saat boyunca ac birakirim uyuyp kalirim diye, benimde ilk isim burdan fikir almak oldu ve burdaki fikirler sayesinde icim rahatladı megersem tek ben yasamasim bunu ve normalms bu kadar saat uyuyablmesi